Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Imke Lánský - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Imke Lánský - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: Imke Lansky

Blijf op de hoogte en volg Imke

17 November 2016 | Nederland, Almere Stad

Over iets meer dan 24 uur is het zo ver. Dan begin ik aan mijn 23 à 24 uur durende reis naar Sydney, Australië! Eerst heerlijk *ahum* 6.5 uur in het vliegtuig naar Dubai en daarna een vlucht van bijna 14 uur naar Sydney. Oppassen voor trombosebeentjes dus! De afgelopen weken stonden volledig in het teken van de voorbereiding van de reis. Van alles moest worden geregeld, van kleine dingen zoals een adapterstekker tot grotere zaken zoals mijn zorgverzekering en reisverzekering. Die laatste twee hebben me de nodige hoofdpijn en telefoongesprekken bezorgd. Maar natuurlijk bestond de voorbereiding ook uit toffe dingen, zoals uitzoeken wat er allemaal voor gave dingen te doen zijn in Australië en Nieuw-Zeeland! Daarnaast heeft Daphne besloten om een maand met mij te komen roadtrippen in een prachtige groen-paarse campervan tussen Melbourne en Adelaide. Super gaaf natuurlijk!! Bracht alleen ook weer enkele zaken met zich mee die we nú toch echt moesten regelen voor mijn vertrek. Maar alles is geregeld dus Melbourne here we come!

De afgelopen dagen ben ik vooral bezig geweest met het regelen van kleine last-minute zaken en het pakken van mijn backpack. Dat was ook zeker nog een uitdaging. Maar, het zit er allemaal in! Hopelijk dat ik het er straks op reis ook nog allemaal weer in weet te krijgen, haha.

Misschien dat je je afvraagt wat ik de eerste dagen in Sydney allemaal uit ga spoken? Zondagochtend kom ik vroeg aan in Sydney. Die dag heb ik ook de tijd om een beetje bij te komen en maandag begint dan de Ultimate Oz week. Een week met allemaal gave activiteiten met andere backpackers uit de hele wereld die ook net in Sydney zijn aangekomen! Twee Nederlandse meiden uit de groep heb ik al gesproken en één daarvan zit op hetzelfde vliegtuig naar Dubai als ik! Hartstikke gezellig dus :) Na die week sta ik volledig op eigen benen en zal ik nog een maand in Sydney blijven. Ik hoop daar dan ook een tijdelijk baantje te vinden. Dit wordt zeker een uitdaging, maar die gaan we aan!

Dan nog even over deze blog. Ik ga proberen wat te posten wanneer ik internet heb! Daarnaast vind ik het super leuk om jullie reacties te lezen op mijn blog :D Dus wees niet verlegen en laat wat van je horen :p Dat was het voor nu! See ya later!

  • 17 November 2016 - 22:14

    Brigitte :

    GOEDE REISSSS! Ik ben nu al super benieuwd naar alle verhalen die komen gaan! :) ENJOY!

  • 18 November 2016 - 19:09

    Nicole Van Der Land:

    Heuj Imke
    Echt heel heel heel veel plezier in Australië.
    Het gaat zo super tof worden. Ik ben intens jaloers!!
    Aussie is voor mij een van de tofste ervaringen ooit geweest.
    Dus ik weet zeker dat jij het ook naar je zin gaat hebben!
    Kusjes op de kuitjes

  • 19 November 2016 - 12:05

    Dilara :

    Heeeeey!

    Heeeel veeeeel plezier en succes!
    Super spannend allemaal hihi.

    Ben benieuwd naar je volgende berichten, foto's en eventuele tipsss!

    Have fun!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 92649

Voorgaande reizen:

18 November 2016 - 12 Juli 2017

Backpackavontuur Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: